علل یبوست در نارسایی کلیه چیست و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

علل یبوست در نارسایی کلیه چیست و چگونه آن را درمان

علل یبوست در نارسایی کلیه و چگونه آن را درمان چیست؟ یبوست یکی از شایعترین علائم نارسایی کلیه است، آن را ممکن است با دارو، محدودیت رژیم غذایی و عدم ورزش و غیره ایجاد می شود. هنگامی که یبوست رخ داده است، پزشکان برخی از دارو به بیمار تجویز کند. پس چه نوع ملین می توانید بر روی دیالیز بیمار را می کشد؟
برخی داروها ملین ممکن است توسط دکتر تجویز، همه آنها می تواند کمک به تسکین وضعیت بد در یک زمان کوتاه، اما می تواند این مشکل را حل نمی کند به طور دائم.
چگونه به درمان یبوست در نارسایی کلیه؟
همانطور که در بالا ذکر شد، می توان آن را با دلایل بسیاری ایجاد می شود، تا زمانی که ما را طرح درمان، ما باید بدانند روشن دلایل اساسی از آن، پس از آن اقدامات مربوطه را. در زیر برخی از اقدامات مشترک برای مقابله با این وضعیت، به امید آن می تواند شما را در حدی کمک کند.
در فرض از به طور کامل محدود کردن مصرف آب، شما باید سبزیجات تازه 250G-300g ملحقات را، الیاف در آنها را برای از بین بردن یبوست مفید است.
نگاهی به برخی از داروهای ملین به دکتر به شما بدهد، ممکن است می تواند این مشکل را حل نمی کند کاملا، اما می تواند به شما کمک کند سقوط کرد بهتر در یک دوره.
انجام ورزش های خاص، که آن نیز مفید برای کاهش وضعیت خود را.
اما مهم نیست چقدر شما باید به دکتر خود است که راه بهتری برای حل این مشکل نگاه کنید به، انجام هر گونه داروها را توسط خودتان، که ممکن است بیماری شما را بدتر می رود.
در یک کلام، نکته کلیدی برای درمان یبوست به طور دائم است برای درمان نارسایی کلیه از ریشه آن است. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 895
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: